About ApIt

My photo
Taipink, Malaysia hye name sy shafiq brumo 16 taoN Berlajar di Kolej Vokasional Taiping bleyh pggil sy apit jew atau dikenali oleh pggilan ''Steven Goh swee Khim''. . and sy suke maen RollerBlade haha~ Spe2 yg xreti main tu boley sy tlg aja kn :) sy mmg ske brkwn kdang2 tu sy pemalu jgak haha~ I am a good person like to be friends and love to teach people who can not play rollerblades, especially those who can not play Rollerblades:) See you on rollerblades club: D
Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika anda masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah kalah, jika anda masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan anda tidak mencintainya lagi, jika anda masih tidak dapat melupakannya. Ketika cinta memanggilku, maka aku akan melewatinya walau jalannya berliku-liku. Jika cinta memelukku akan ku dakap engkau walau pedang di sela-sela sayapnya melukai tubuh ku. Aku hanya ingin menyentuh tangan keabadian kerana cinta adalah satu-satunya kebebasan di dunia. Cinta ku pada mu membangkitkan semangat hidup ku. Wahai Cinta ku, di manakah kau berada?

Friday 25 November 2011

Aku Hilang Bestie aku :'/



Capital*A* . Kw twu ta tiapp hari aku fikir sbb kw . Aku anggap kw cm adek aku . Even , kite sme umor  . tpi kw mcm ade mslah duet?! pepe jelah bwu na dtg jmpe aku !  ermmmmMmKw sedaa ta aku sygg kw . Mayb kw ta seda kan . Aku pilih kw jadi bestie aku . Bkn sbb kw HEMSEM ke HOT ke ape ke . Kw twu ta , aku dpt rase kw bestie aku smpai mati . Tapi tuhh dulu lhaa kan . Tapi , byle aku dhaa tgk perangai kw betol-2 . Aku mcm .. Ya Allah . susah nye aku na ckap weyhh .!

Huhhh , if betol lhaa kw dhaa lpe kan aku . Thts mean aku dhaa ta bole na jmpe kw , na dga kw gelak-2 wt lawak sume Andd whateverlahh . Aku twu kw dhaa ade rmai member . Kw twu ta , tiap hari aku ONL FB . Aku tgok je gmbr kw . Aku syg kw mcm adk aku . Tapi bile kw ade mslah Duet?! pepe jelah bwu kw na jmpe aku ermMmMM



kw perlukan aku bile kw ssah and bosankan ?!

No comments:

Post a Comment